Tallinna linnavalitsuse infosaalis (Vabaduse väljak 7) võtab esmaspäevast, 14. jaanuarist Tallinna Linnavaraameti spetsialist vastu kodanikke munitsipaal- ja sotsiaaleluruumide üürilepingute küsimuses, ühtlasi nõustatakse korteriühistuid toetuste taotlemise alal.
„Linnalt eluruumi üürivad inimesed saavad muuhulgas küsida nõu lepingute pikendamise, muutmise ja lõpetamise küsimustes,“ ütles abilinnapea Eha Võrk. „Klientide teenindamine linnavalitsuse infosaalis teeb abi linnalt eluruumi üürivatele kodanikele ja korteriühistutele lihtsalt kättesaadavaks.“
Vastuvõtt toimub esmaspäeviti kella 14-17.30 ja neljapäeviti kella 9-12.
Alates 14. jaanuarist saab infosaalis linnaga sõlmitud üürilepingu küsimustes nõu küsida ja ka avaldusi esitada. Avalduse üürilepingu tähtaja pikendamiseks võib esitada ka kohapeale tulemata elektrooniliselt, e-posti aadressile linnavaraamet@tallinnlv.ee, kuid sel juhul peab avaldus olema digitaalselt allkirjastatud. Täiendava informatsiooni saamiseks helistada telefonil 6404 510 või 6404 648.
Ühtlasi hakkab vastuvõtu aegadel spetsialist linnavalitsuse infosaalis korteriühistutele linna toetusmeetmete kohta nõu andma ja vajadusel ka taotluse elektroonset esitamist juhendama. Kolmapäeviti annab korteriühistute tegevusega seotud küsimustes tasuta nõu Eesti Korteriühistute Liidu jurist. Peagi hakkab linnavalitsuse teenindussaalis toimuma ka korteriühistute ja ühistuliikmete lepitusnõustamine.